Elfí nákup

sobota, srpna 18, 2012

Často si píšete o recenzi čehokoliv, jen aby to bylo od značky Elf. Přiznávám bez mučení, že se mi do toho moc nechtělo, ale když už přišli s těmi slevami a akcemi, tak jsem se rozhodla je využít a konečně se s touto značkou seznámit trošku víc. Upřímně jsem docela zvědavá, jak toto testování dopadne. Abyste viděli, co jsem ulovila. ...


O jakou recenzi byste měli největší zájem? Vidím to zhruba na 5 článků, tak abych vám naservírovala to, co chcete co nejdříve.

Jaké jsou vaše zkušenosti s touto značkou?

You Might Also Like

8 úžasných komentářů

  1. Ahojky, tahle značka mi příjde velmi srovnatelná s drogerkovými - Catrice, Essence.. jediné co jsem z Elfu byl lesk na rty, voněl po kokose - je suprovej, pořád si ho šetřím :D A poté sadu na obočí, ta je také docela dobrá, ale myslím, že jsou lepší :))

    Těším se na recenze, třeba mě navnadíš k dalšímu nákupu. Měj se pěkně

    Zvu Tě na GIVEAWAY ke mně na blog - http://petulabook.blogspot.cz/2012/08/50-ctenaru-first-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  2. Tak já jsem se k ELF objednávce stále ještě nedostala. Pořád se na to chystám, ale čím víc recenzí čtu, tím méně věcí bych si ráda pořídila. :-) z mého seznamu zatím stále nevypadl fix na rty. Mám ten pocit, že ho na tvém obrázku vidím,takt o tom bych si ráda přečetla.

    OdpovědětVymazat
  3. Tu tvářenku mám a je spíš taková lehoučká a dost málo pigmetovaná a celkem i práší..Ještě mám tu fixku na rty, ale asi jsem se trochu sekla s odstínem, takže nejdřív se s ním musím zžít a vezmu ho asi jen někam na ples, nebo podobnou příležitost, ale pěkně se s ním rty dají nalíčit, zátěžový test jsem zatím nedělala :D

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám od Elf jen lip stain a ráda bych věděla tvůj názor :)

    OdpovědětVymazat
  5. Docela by mě zajímala ta paletka, kterou si můžeš sama vytvořit :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář :-)