Nivea pleťová voda

středa, srpna 08, 2012

Po zkoušení pleťové vody od Alverde jsem se vrhla na další pleťovku, tentokrá od Nivei. Celým názvem tedy Osvěžující čistící pleťová voda pro normální až smíšenou pleť z řady Nevea Visage. 

Co říká reklama: Pleťová voda jemně čistí a povzbuzuje pleť. Obsahuje vytamíny a přírodní výtažky z lotosu. Odstraňuje nečistoty a udržuje přirozenou rovnováhu hydratace pleti. Pleť rozjasňuje. 


Co říkám já: Toto je jeden z mála produktů, o kterém relama nelže. Tato pleťová voda mi nejen pleť bezproblému vyčistí a zanechá ji jemnou, svěží a příjemnou na dotek, zároveň také neobsahuje parfemaci a proto bude vyhovovat i těm náročnějším z vás. Teď si asi nasypu popel na hlavu, ale dle mne s přehledem překoná a takovou mycerální vodu od Biodermy. Nenechte se zmást, tu miluju, ale tohle taková její levnější varianta. Tedy alespoň dle mého názoru. Mně totiž u Biodermy vadí ten jemný "zápach" - který ovšem cítí málo kdo.
Nesmím zapomenout na krásné balení, kterým se pyšní všechny výrobky z této řady. Já jich mám doma již několik jen tak vystavených na poličce, protože je radost se na ně dívat :-)
Jestli se nepletu, tak by se měla prodávat ve dvou variantách. Jedna je tahle modrá a druhá je růžová - ta by měla být pro jemnější pleť, takže si určitě každý vybere to, co mu nejvíce vyhovuje.

Tato pleťová voda se prodává za 139 Kč/200 ml a já ji ukořistila za poloviční cenu ve výprodeji v Albertu :D

Můžu říct, že až ji celou spotřebuji, rozhodně se rozběhnu pro další.

You Might Also Like

3 úžasných komentářů

  1. Tuhle modrou používá mamka a ségra zase růžovou. že bych si je půjčila na vyzkoušení:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) to je ale náhodička :-)
      mně opravdu moc vyhovuje

      Vymazat
  2. tak to si dobre nakúpila :) ja mám docela značku NIVEA rada, podľa mňa je to kvalitná značka za málo peňazí, nehovorím o všetkom ale väčšina výrobkov je dobrých aspoň podľa mňa :)
    Ak sa niekedy budeš nudiť a budeš mať čas, príď ma podporiť a pozrieť na môj nový blog :)
    http://slyfestyle.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář :-)