Kosmetický sen ?

pátek, srpna 24, 2012



GlamBox, BirchBox, DouglasBox a milion dalších. Jestli patříte mezi zaryté kosmetické fanatiky, tak jste s těmito super krabičkami již dlouhou dobu určitě obeznámeny. Milovnice kosmetiky z celého světa si tyto boxy objednávají a odměnou jim je jednou měsíčně úhledně zabalený kufříček s 5-8 kousky vybrané kosmetiky. Jak testery, tak pokaždé i alespoň jednom celém balení.


Nevím jak vy, ale já jsem jim vždy hrozně záviděla a netrpělivě čekala na to, až dorazí i k nám. A světe div se, náš první LadyBox se chystá do světa.


Zatím organizující firma poskytla jen základní info: cena 259 Kč/měsíc; může se vám to zdát hodně, ale vzhledem k tomu, že i v Americe se platí 10 dolarů, v Německu 10 eur a v Anglii 10 liber, mi cena přijde naprosto v pořádku. :-) V každém balení naleznete alespoň jednu "full size" tedy normální prodejnou velikost výrobku plus několik vzorečků. Spolupráce s firmami by měla být už domluvena a tak doufejme, že to nebude trvat dlouho a LadyBox se bude moci konečně objednávat.


Organizátor upozorňuje na "omezenou kapacitu" a tak vám doporučuji se zaregistrovat emailem předem, abyste to nepropásli.


Řeknu vám, že se tak neuvěřitelně těším a doufám, že na mě vyzbyde místečko a budu se moci stát pravidelnou odběratelkou.


Jůůůů


You Might Also Like

8 úžasných komentářů

  1. Včera jsem to taky zjistila a jsem hoodně zvědavá :D Jenom doufám že to nebude propadák jak to tak bývá tak SNAD :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad ne, doufám, že tentokrát to už vyjde :-)

      Vymazat
  2. s těmi omezenými místo to určitě nebude tak žhavé, je to spíš jen dobrý obchodní trik, jak nachytat co nejvíc lidí. :-D ale sama jsem na to zvědavá a určitě nějakou krabičkou vyzkouším.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je jasné :-), musejí se přeci propagovat

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    3. Taky si myslím, že je to jen nachytávka, ale když zafunguje tak proč ne, že...

      Vymazat
  3. Nejsem si jistá, jestli toho využiji, ale nápad dobrý :)

    OdpovědětVymazat
  4. No... jsem minimálně zvědavá, ale taky nevím jestli to využiji :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář :-)