Airspun sypký pudr

středa, března 29, 2017

Krásné dobré ráno všem, 
týden opět utíká jako voda a máme tu středu. Spolu s ní vám přináším recenzi na sypký pudr od společosti Coty, Airspun. Jestli jste o něm náhodou neslyšely, tak věřte, že o mnohé přicházíte. 


Airspun je produkt, který je k dostání už několik desítek let, ale přesto je pořád stejně skvělý a kvalitní. U nás jej budete shánět nejspíš těžko, zkuste prolistovat internetové obchody a nebo na něj jednoduše myslete, až pojedete za louži :-) Co mě na něm hned upoutalo je to roztomilé, retro balení. Plastový obal je opravdu mohutný a bytelný, víčko musíte řádně šroubovat, abyste se k produktu vůbec dostaly. Obal je laděn do oranžova a poset ručními vějířky s peřím. Láska :-)


Pudr s prodává ve čtyřech barevných variantách a já jsem s nadšením sáhla po variantě translucent, která nezanechává na pleti žádný pigment. Sice se s ním nemůžu fotit, ale to mi na běžné nošení stejně nevadí. Jedno balení obsahuje uctihodných 65 g a já si tak říkám, jestli se tímto krasavcem vůbec někdy prokoušu. 


Balení obsahuje krásnou labutěnku, kterou však na nanášení pudru nepoužívám a držím se svého štětce na pudr, abych měla množství plně pod kontrolou. Pudr je pod plastovým víčkem ochráněn nálepkou, takže se vám nerozsype nikam, kam nebudete chtít. Úžasně, ale naprosto úžasně voní. Někdo řekne, že je to vůně prádla, někdo že to takhle voní u babičky a já vám řeknu, že tu vůni "čistoty" naprosto miluju. 


Pudr je úžasně jemně namletý a pochopitelně práší, konec konců je sypký. Je ale úžasný na zafixování makeupu, skvěle funguje na korektor v oblasti pod očkama a drží a drží celý den. Makeup pod ním nikam neběhá, korektor se neslévá. Zafixovanou oblast udrží matnou vskutku celý den a na pleti jej nerozpoznáte. Je to sen pro všechny, kteří touží po matné pleti! 
Image and video hosting by TinyPic

You Might Also Like

0 úžasných komentářů

Děkuji za každý milý komentář :-)