L'oreal Gold Obsession

středa, března 08, 2017

Ahojky všem, 
dnes pro vás mám rychlo pohled na novou kolekci rtěnek od L'oreal, Gold Obsession. Rychlo proto, že se mi doma usadil jeden kousek a co si budeme povídat, to u mě vypovídá o tom, že jsme si moc nesedly, jinak už bych si dokoupila celou kolekci. :D Jup, rtěnko-maniak. 


Edice Gold Obsession z řady Color Riche se v našich stojanech objevila již před nějakou dobou a obsahuje 4 odstíny. Na rozdíl od zahraničí jsme tak zase jednou ochuzeni. Pokud si totiž zajedete za hranice tak odstínů objevíte poměrně více a naleznete třeba i stěžejní odstín, tedy zlatý, po kterém je kolekce pojmenována. K nám se tak dostaly pouze ty odstíny, které obsahují zlaté třpytky, či zlatý shimmer. 


V mojí schránce přistál odstín Nude Gold, což je příjemná růžovka na denní nošení, která obsahuje zlatý shimmer a hází zlaté odlesky, v závislosti na tom, v jakém úhlu vám na rtíky dopadne světlo. 
Rtěnky jsou baleny v elegantním, plastovém, hranatém obalu, tak jako jsme u L'orealu zvyklé. Na matně černé víčko navazuje metalická zlatá. Inu, myslím si, že jste si jich na displeji v drogériích již určitě všimly.  


Pigmentace rtěnky je tak trošku průměr. Na swatch níže jsem potřebovala tři vrstvy. Za to textura je velmi příjemná, jemná, lehká. Rtěnka se dobře nanáší, při nošení se nerozpouští či nestéká po hranách rtů. Na paměti však zůstává to, že je to prostě "obyčejná" rtěnka. Není tekutá, není to stain. Tudíž na rtech vydrží maximálně dvě hodinky a to pochopitelně pokud nebudete pít či jíst. Rtěnka se pyšní i poměrně výraznou vůní, když k ní přičichnete. Po nanesení ji však již necítím. 
A co dalšího bych vám k ní řekla? Rtěnka není texturou vůbec špatná a příznivce si zřejmě najde, avšak mě na zadek neposadila. Je to prostě takový ok průměr pro zlatavé nadšence. 


*
Image and video hosting by TinyPic

You Might Also Like

5 úžasných komentářů

  1. Já mám tu červenou se zlatým shimmerem a mně se prostě nelíbí, poslední dobou jsem všechny rtěnky se shimmerem povyházela.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím s tím, že červená se shimmerem je dost extrém.

      Vymazat
  2. Tento odstín se mi hodně líbí :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherný odstín.. ach.. hm.. božínku jo nebo ne.. :D Ty mi dáváš. ♥♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář :-)