Astrid Beauty Elixir Event

pondělí, března 20, 2017

Krásný dobrý den milé dámy, 
dnes bych vás ráda s sebou vzala zpátky do středy, 15.3. 2017, kdy jsem spolu s dalšími blogerkami a novinářkami měla tu čest seznámit se na vlastní kůži s novou řadou od Astrid, nazvanou beauty Elixir. Odpoledne to vskutku příjemné a vydařené, tak mi prosím dovolte podělit se s vámi o střípky zážitků a novou řadu vám představit. 


Středeční odpoledne se neslo v duchu elegance, jednoduchosti, péče o sebe sama a motivace. V prostorách The Senses v Praze se sešla nemalá skupinka okukovatelek nové řady Beauty Elixir, který Astrid přináší do našich drogérii. Je to produktová řada určená pro pleť 35+, takže povětšinou udělá radost především našim maminkám. A zatímco tedy moje milá maminka bude zkoušet krémy, já se vrhnu na testování produktu, který mě nejvíce zaujal a tím jest čistící pleťový olej. 


Řada Beauty Elixir má za úkol zvláčňovat pleť, chránit ji před stárnutím a vysušováním, udržovat v buňkách energii, aby pleť zářila. Astrid tuto řadu označuje za luxusní pleťovou péči a není se čemu divit. Krémy jsou balené ve skleněných dózičkách, na rozdíl od plastových a už jen tento detail celý produkt povyšuje na jinou úroveň. 


V rámci přednášky jsme se dozvěděli i několik informací z průzkumu, které mě zarazili. Nebylo pro mě novinkou, že ženy o svou pleť v globálu pečují, ale zvláštní (alespoň pro mě) je, že jen 15 minut denně! Stejně tak je překvapivá informace, že s postupujícím věkem se tento čas zkracuje. Skandál!


Blokem, který byl zaměřen na sebelásku, sebepoznání, hrdost a na to, co nás inspiruje a dělá šťastné nás provedla Denisa Dědičová. Její krátké povídání na mě zanechalo velký dojem a vynasnažím se některé její tipy zapracovat do svého života. Například ten, založit si v telefonu složku fotek se svými úspěchy. Momentky ze života, kdy jsme nejvíce šťastné, spokojené a pyšné na to, co jsme dokázaly. 



Nová řada obsahuje denní a noční krém proti vráskám a již avizovaný čistící olej. Celou řadu provází hned 6 olejů, které mají pro naši pleť blahodárné účinky: arganový, makadamový, mandlový, pistáciový, olivový a meruňkový. 


Celým eventem nás provázely krásné dámy. Moderátorkou byla Lucie Váchová - Křížková, nechyběla ani ambasadorka značky Tereza Maxová, již avizovaná Denisa Dědičová  a také marketingová manažerka Karolína Petrášová. Navíc jsem potkala i milé kolegyňky z blogerského světa. Verču z Veru Life, Káťu z Instantní Krásy a Markét z Life by Peggie.




S Astridem jsem strávila krásné odpoledne ve společnosti milých kolegyněk, odnesla si domů plno poznatků, krásné produkty a kresby kluků z Raw designu: http://r-a-w.cz/cz/.
Děkuji tímto Monče za pozvání na akci a skvělému týmu Astrid za krásné odpoledne. 


Image and video hosting by TinyPic

You Might Also Like

7 úžasných komentářů

  1. Jak mě Astrid moc nebere, tak ten odličovací olej vypadá fajn, navíc v obřím balení.

    OdpovědětVymazat
  2. Na olej jsem moc zvědavá :) Celkově vypadají nové výrobky moc hezky, jenom nejsem cílová kategorie. A já nevím no, taky pečuju o svou pleť tak maximálně 20 minut denně, mám se stydět? :D

    Cosmokočka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud jí dopřeješ extra čas alespoň o víkendu, tak určitě ne :-)

      Vymazat
  3. Kači, krémy dám taky mamce a přítelové mamce a olej si nechám :) i micelárky, ty mám ráda :).

    OdpovědětVymazat
  4. Astrid Elixír mě celkem zaujalo :)

    OdpovědětVymazat
  5. Juu to vypada na povedenou akcicku! To jidlo mnamka. A zavidim vam ty obrazky. Desne bych chtela aby me nekdo namaloval :( S Astridem mam zkusenost hlavne s peci o rty a dycky spokojenost.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář :-)