Milani Eyeshadow Primer

pátek, března 17, 2017

Ahojky všem, 
dnes si budeme povídat o produktu, který jsem si zase jednou koupila na doporučení youtuberky, tento díky božské Emily Noel. Jak vždycky říkám, kosmetika je opravdu hodně subjektivní a jeden produkt nemůže sednout všem a potřeba je zkoušet, zkoušet a zase zkoušet, abyste objevily to, bez čeho nemůžete žít a díky čemu budou vaše dny krásnější.


Roky jsem byla věrné své Too Faced shadow insuarance a neměla jsem potřebu jí měnit. Až s přibývajícím časem mi přišlo, že mám větší a větší nároky a proto jsem si řekla, že pro mě bude rok 2017 rokem, kdy se mimo jiné pokusím najít dokonalý primer jak pro oči, tak na pleť. Prvním pokusným králíčkem se pro mě stal oční primer od Milani. Ten slibuje, že stíny na víčku zvýrazní a prodlouží dobu jejch výdrže přes osm hodin. Což je pro mě docela  zarážející. Osm hodin se mi zdá dosti málo, když se maluji ráno v sedm a domů se dostanu až na osmou..... 


Primer má lehkou a jemnou strukturu. Je jemně meruňkově zabarvený, což by nikomu v našem prostředí vadit nemělo. Na tmavé pleti by to ale velmi vyniklo. Co na tom, že oficiální stránka tvrdí, že se hodí pro všechny odstíny pleti. Jako další výhoda používání primeru je na oficiální stránce uvedeno: zabraňuje hrudkování a opadávání stínů a připraví víčka na nanesení pigmentu. Bílá, lesklá tubička, ze které produkt vytlačíte tlakem obsahuje 9 ml produktu a prodává se za cenu 169 Kč. 


Složení: Isododecane, Talc, Cyclopentasiloxane, Mica, Disteardimonium Hectorite, Trimethylsiloxysilicate, Trihydroxystearin, Polyethylene, Triethylhexanoin, Sorbitan Sesquioleate, VP/Eicosene Copolymer, Dimethicone, Dipalmitoyl Hydroxyproline, Phenoxyethanol, Water (Aqua), PEG-40 Stearate, Synthetic Beeswax, Propylene Carbonate, Lauryl Methacrylate/Glycol Dimethacrylate Crosspolymer, Propylene Glycol, Dicaprylyl Ether, Panthenol, Ethylhexylglycerin, Algae Extract, Ammonium Glycyrrhizate, Ruscus Aculeatus Root Extract, Methylparaben, Calendula Officinalis Flower Extract, Centella Asiatica Extract, Xanthan Gum, Polyglyceryl-2 Dipolyhydroxystearate, Titanium Dioxide (CI 77891), Iron Oxides (CI 77491, CI 77492, CI 77499), Bismuth Oxychloride (CI 77163).


Nebudu vám lhát, s primerem nijak spokojená nejsem. Na mých očních víčkách působí tak, že se na ně stíny velmi dobře přichytí a dobře se s nimi pracuje. Avšak  důvod, proč já osobně používám primer je prodloužení doby, kdy stíny vypadají skvěle a také proto, abych se vyhnula hrudkování a stékání stínů. A tenhle primer je pro jednoduše jedno velké ne, protože mi ani jedno z výše uvedených nezajistí. Stíny mi po něm z oka utíkají, slévají se a vypadají nehezky. A i když se s primerem dobře pracuje, jednoduše se zapracovává, rychle schne, nezanechává mastný filtr a stíny po něm dobře kloužou, jednoduše za to nestojí. Pro mě.  Škoda, moc jsem se na něj těšila. 

Image and video hosting by TinyPic

You Might Also Like

1 úžasných komentářů

  1. Já už s primerem raději neexperimentuju. Zůstávám věrná Artdeco a vše drží jak má.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář :-)