February Emprites

středa, března 01, 2017

Dobré ráno, 
únor je konečně za námi a tak vám, jako již tradičně, přináším pohled na produkty, které se mi za měsíc podařilo spotřebovat. V únoru jsem si trošku pomohla čistkou kosmetiky, tudíž jsem navýšila spotřebu o několik produktů, které jsem vyřadila, jelikož už by asi nebylo zdravé je používat. Ale i to se stává :-) Zdraví a ochrana především.! Celkem tu mám tedy 19 produktů, se kterými se loučím. Jako již tradičně uvádím u těch, na které byly recenze odkazy. Navíc přidávám přehled aktuálního stavu Project Pan 2017, o kterém jsem psala tady


Saloos Zelený jíl
Balea Trend it up sprej
Got 2B sprej
Douglas oční linky
NYC oční linky
Labello
Yves Rocher balzám
NYX pigmenty
Blíže nespecifikované linky a tělový krém 

Project Pan: Spotřebováno 8/20 produktů v plné velikosti. Yes!
Image and video hosting by TinyPic

You Might Also Like

5 úžasných komentářů

  1. Takovou čistku jsem taky už udělala, protože člověk si to neuvědomí a opravdu některé produkty třeba nepoužívá a když už jsou prošlé, tak si na ně vzpomeneme a potom je používáme nebo je musíme vyhodit. Já jsem takhle jednou dostala vyrážku z pudru na pleť. BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No právě. Člověk si říká je to dobré, je to dobré a pak je to v pytli.

      Vymazat
  2. Taky jsem nedávno dělala čistku :-) Měla jsem z toho radost a tak dobrý pocit z toho, že se mi uvolnilo místo, že ani nemám chuť dokupovat další věcí, než mi něco opravdu úplně dojde :-)

    OdpovědětVymazat
  3. balzám od YR jsem též nedávno dopotřebovala. Jejich balzámy mi vyhovují, tudiž to rozhodně nebyl můj poslední :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář :-)