April favorites aneb co se v dubnu podařilo

pondělí, dubna 30, 2012

Ať se nám to líbí nebo ne, duben je za námi a Máj, měsíc lásky už čeká za dveřimi. Proto je ten pravý čas, podívat se na to, co se v dubnu urojilo zajímavého a shrnout si to. Takže, jdeme na to ...

Co se mi tento měsíc opravdu líbilo, jaké produkty jsem nejvíce používala, jaké novinky mi udělali radost?

Pro tento měsíc jsou to: Elf kabuky brush, Rimmel Match Perfection concealer, NYC Skin Soft Bronzer, Balea Cherry lip balsam, Clean and Clear Morning Energy facial lotion, Garnier essentials Regenerating Eye cream a má stálice Rimmel Stay Matte powder.
Garnier Essentials Regenerating eye cream
(15 ml/249 Kč)

Čím více se blíží léto, tím více má pokožka a to především v okolí očí stagnuje a začíná se vysušovat. Proto jsem hledala kvalitní oční krém za přijatelnou cenu, který by mi oční okolí zvláčnil a přitom moc nezatížil. Tento krém od Garnier byla dobrá volba. Přesně se hodí pro ty z nás, kterým je kolem 20 a mají sušší pleť ale zároveň ještě nepotřebují koncentrovanou péči pro starší pokožku.
 Balea Cherry Dream (4,8 g/ 30 Kč)

Všichni už o mně moc dobře víte, že si musím rty neustále něčím "mazat", protože jediná věc, kterou nesnesu jsou suché rty. Balzámů od Balei mám několik a všechny můžu doporučit (tedy až na ten citrónový, který rty moc nezvláční). Cherry Dream je nová limitka, která se opět povedla. Krásná vůně třešniček, perfektní hydratace a navíc přidali i pigmenty, takže rty po nanesení balzámu vypadají, jako po přetření rtěnkou.
 Přidávám fotku: dolní ret jsem přetřela balzámem a horní nechala bez, vidíte ten barevný rozdíl?



Rimmel Match Perfection 2v1 Concealer and Highlighter (7 ml 199 Kč)

Léto miluju, jediná věc, která mi vadí je, že mi vždycky vyraší pupínky a tak hledám ten správný concealer. A letos jsem našla jeden dobrý a to ten od Rimmel. Zakryje drobné i větší nedostatky a po fixaci pudrem vydrží i celý den. Chyba? Balení je velikánské a když se podíváte proti světlu zjistíte, že náplň sahá sotva do půlky. A vymačkávání korektoru ven z tuby? To taky nebyla správná volba.
Elf Kabuki Brush (149 Kč)

Minulý měsíc jsem psala, že potřebuji nového kabučáka a vzhledem k tomu, že měl Elf akci na poštovné, tak jsem sáhla po jejich verzi kabuki štětce. Slyšela jsem na něj samou chválu, tak jsem si řekla, proč ne. :-)

A musím uznat, že je dobrý. Štětinky jsou husté, pudru naberou tak akorát a navíc je neuvěřitelně příjmený na obličeji.


Clean and Clear morning energy facial lotion
(200 ml/149 Kč)

Každé ráno, jakmile vstanu, použiji tuto pleťovou vodu. Jak již sám název říká, pleť rozzáří, dodá jí jeskru a díky příjemné vůni citrusů se hned probudíte. :-)

Zároveň je bez přidaných olejů, takže pleť po ránu nezatěžuje. Po nenesení krému můžete rovnou nanášet make-up

You Might Also Like

8 úžasných komentářů

  1. Moc krásné věci, mám ten pudr od rimmelu a jsem s ním taky velmi spokojená ! :))

    OdpovědětVymazat
  2. taky se přidávám k majitelkám toho pudru. je skvělý. a balzám od Balea mi taky nesmí chybět, mám fresh grapefruit.

    OdpovědětVymazat
  3. Pudr, korektor i oční krém mám a jsem nimi taky více-méně spokojená. :)

    propadliste-dejin.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. ja sa uz tiez tesim na maj, mesiac lasky :) cherry dream sa mi paci najviac :) pekny pekny post :*

    www.zivotvosvete.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Pudr mám taky a i ten korektor- ten je fajn,ale korektor maybelline Affinitone je lepší, už jen kvůli tomu balení, ale i víc kryje bych řekla :)

    OdpovědětVymazat
  6. Na korektor jsem se zrovna včera koukala v drogérii a musím uznat, že dostat ho ven z tuby teda bylo :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář :-)