NYC Big Bold Mascara

úterý, dubna 24, 2012



 A máme tu další "řasenkové review" :-)

Nedávno jsem pro vás připravila velké srovnání řasenek Maybelline a vás zajímalo, jakou levnější variantu s uspokojivými výsledky bych vám doporučila. Tak tady jí máte.

Jedná se o řasenku Big Bold od NYC, kterou seženete v prodejnách Rossmann za krásnou cenu 129 Kč (často pořádají akce, takže jí seženete i do 99 Kč)

 A komu že bych tenhle zázrak doporučila? Všem těm, kteří si chtějí vyzkoušet práci s velkým kartáčkem a nechtějí jít rovnou do řasenky za 300 Kč. Zároveň vás ovšem varuji, řasenka má dost "mokré" složení, takže také vyžaduje trošku zručnosti při aplikaci :-)

Reklama nás láká na  15x větší objem. Řekněme si upřímně, to neumí žádná řasenka, jinak bychom chodili s řasami přilepenými k obličeji :D ale zajistí vám příjemné prodloužení řas, kvalitní nadzvednutí a objem.




Snažila jsem si vyfotit očko, ale asi je to zatím nad moje síly :-) Takže přidávám fotku co jsem našla na blogu budgetbeauty, ale nemusíte se bát, hledala jsem tu, co by se nejvíce přiblížila skutečnému výsledku na mých řasech. A vuolá, naprosto dokonalou kopii vidíte zde.

Nakonec dodám, že se řasenká dá nanášet i ve více vrstvách, já doporučuji maximálně tři, pak už řasy začínají být slepené.

Stále nezapomínejte na giveaway zde. :-)

You Might Also Like

1 úžasných komentářů

Děkuji za každý milý komentář :-)