March Favourites aneb co se v březnu podařilo

pondělí, dubna 02, 2012

První "oficiální" měsíc blogování za mnou a jak to všechno shrnout? :D to se mi to hezky rýmuje .... Podíváme se na to nejlepší (dle mě) na co jsem v obchodech za březen narazila, co se mi líbilo a tak dále, a tak dále. Však to sami znáte moc dobře. Takže, tadáááá

Bioderma recenze zde (tento měsíc jí dostanete k jakémukoli nákupu na online shopu biodermy)

Rimmel Lasting Finish 25 Hour foundation recenze tady
 
Rimmel Fix and Perfect pro: Úžasný primer za ještě lepší cenu. Konečně ho seženete v kamenných obchodech (Rossmann 169Kč) a ne jen na internetu. Kdo nemá zkušenost s podkladovou bází, nebo hledá novou, rozhodně vyzkoušejte tuto

Maybelline Collosal Volume mascara: netřeba představovat.... ikdyž, včera jsem koupila One by one, tak jsem zvědavá, jaká vyhraje. :D Jinak teď jsou řasenky od Maybelline v Rossmannovi v akci za 179 Kč, což je neuvěřitelná cena. Takže opět, pokavaď jste je ještě nezkoušeli, tak teď máte jedinečnou příležitost.

Neutrogena Hand Cream: tento krém jsem objevila v dm-ku (129Kč), skvěle se hodí do kabelky a opravdu rychne schne. Neutrogena vždy drží své slibi. Mají několik druhů a vlastně ani nevím, proč jsem sáhla zrovna po tomhle, ale jsem ráda. :-)

Yankee svíčky: má nově objevená láska. Doma mám šest votivek a tento měsíc by mi měli dorazit "housewarmers" takže konečně napíšu pořádnou recenzi. 499 za střední svíčku, 649 za velkou. Může se vám to zdát dost, ale když si porovnáte cenu a dobu hoření, pochopíte, že se do nich opravdu vyplatí investovat. Já se již těším na Liliac Blossoms a Pink Sands, ty jsou svíčky měsíce dubna a seženete je s 25% slevou. Věřte mi, opravdu stojí za to!

You Might Also Like

0 úžasných komentářů

Děkuji za každý milý komentář :-)