Dream Bouncy Blush

úterý, dubna 10, 2012

Pokud čtete blog Rendy, tak jistě moc dobře víte, že se vydala na úžasnou cestu po Spojených státech. A já jsem měla tu čest ocitnout se mezi 3 šťastlivci, pro které Rendy našla malé místečko v kufru a přivezla Dream Bouncy Blush. :-) (za což ještě jednou strašlivě moc děkuji).
A abych se nad tou nádherou nerozplývala jen já, přináším vám ochutnávku tohoto kousku, který se k nám bohužel, asi zřejmě nedostane. Ale pojďme se podívat na to, jestli vůbec stojí za to ....

Dream Bouncy blush se prodává v 15 nejrůznějších odstínech, což je u tvářenek neobvyklé. Většinou máme na výběr 5-6 odstínů. Jak vidíte, tvářenku mám v odstínu 15 Rose Petal, je to příjemná, jemná meruňková barva a přesně sedí k odstínu mé pleti a dodává ji jemný nádech barvy.

Jak již říká samotný název, Bouncy Blush, opravdu se pohybují :D když stlačíte povrch, tak se "splácne" a za chvíli opět "vyraší" nahoru. (jde to těžce popsat, ale určitě jste viděli videa).

Tvářenky mají opravdu specifické složení a proto může pro někoho těžké s nimi pracovat. Může se vám také zdát, že jsou málo pigmentované, ale jak už jsem řekla v úvodu, dodají vám příjemný nádech barvy, který já osobně pro každodenní líčení hledám. Nicméně tuhle tvářenku rozhodně nepoužijete na večerní nebo více výrazné líčení.

Výdrž sama o sobě, ... , když nanesu tvářenku samostatně, vydrží zhruba 5-6 hodin, což považuji za uspokojující, s pudrovou tvářenkou navrch i celý den.

A nakonec k aplikaci: nejlepší je použít prsty, štětcem byste museli opravdu hodně a hodně tlačit a tvářenka by byla vypotřebována tak za týden. :D
Abych to shrnula, já osobně jsem tvářenkou nadšená a kdybych měla možnost, tak si jich pořídím víc. Takže jesli hledáte příjemnou novinku na trhu, která stojí za vyzkoušení, rozhodně si jí pořiďtě. :-) ať už na e-bay, amazonu, nebo oficiálních stránkách Maybelline.






You Might Also Like

2 úžasných komentářů

  1. to jsem moc ráda, že jsi spokojená,já jsem teda docela zklamaná :) ale jinak s hodně body souhlasím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, ono je to asi hodně individuální dle pleťi. A teda mrzí mě, že tobě nesedla. :-(

      Vymazat

Děkuji za každý milý komentář :-)