Yankee Candle

neděle, dubna 15, 2012


Na světě neexistuje jiná značka s takovým příběhem ... takto vás uvítá oficiální online obchod Yankee Candle Company. Že jste ještě o Yankee svíčkách neslyšeli? Takže velmi stručně: Yankee Candle Company vyrábí ty nejúžasnější svíčky na světě. Autentické, dlouhotrvající, vznikající z přírodních extraktů a esenciálních olejů. A navíc, jsou to nejprodávanější svíčky na světě :-)
Celé info o společnosti si můžete přečíst zde.

Už minulý měsíc jsem psala, že jsem si objednala několik "votivek". To jsou malé svíčky, které nám nezkušeným zákazníkům v podstatě slouží jako testry. Za padesát korun si koupíte miniaturu svíčky, po které toužíte a vyzkoušíte, jestli vám stojí za to koupit si svíčku velkou. 

Když mi balíček dorazil, tak mě málem "piclo" :D svíčka co stála 50 Kč, nebyla větší než dvě klasické "čajovky" za 3 kačky. A velice mě pobavil letáček, který u ní byl přiložený. Na něm stálo : "Nebuďte zaskočeni velikostí svíčky". Zřejmě už pár lidí dostalo infarkt. Nicméně, letáček se opravdu nemýlil. Na stránkách píší, že by tyto votivky měli vydržet hořet 15 hodin. Pochopitelně jsem to nestopovala, ale pálila jsem jednu svíčku celý týden vždy večer a to určitě dobré dvě, tři hodinky. 

Jak jsem si ověřila, koupit si první tyto "testovací svíčky" je dobrým krokem. Některé vůně jsem si zamilovala a některé, které mi podle názvu přišli geniální, mi vůbec nesedly.

Cena jednotlivých svíček se pohybuje mezi 450-600 Kč (doba hoření 90-150 hodin) a upřímně můžu říct, že to za to stojí. Na oficiálních stránkách Yankee si můžete najít prodejní místo blízko vás. Navíc jsou každý měsíc tři svíčky v akci s 25% slevou.

A jaké mám já?
Clean Cotton: Když jí zapálím, připadám si jako u babičky doma, když se pere prádlo. Krásná, svěží vůně čerstvě vypraných ručníků rozvěšených v koupelně.

Beach Walk:  Svěží vůně vánku hrajícího si ve vlasech. Jakmile jí zapálím, cítím se jak v plážovém domku a hledám moře. :D

Lilac Blossoms: Čerstvě rozkvetlý šeřík na keřích. Vůně, kterou na jaře vyhledávám.

Strawberry Buttercream: Jahůdky se šlehačkou. Jen pozor, abyste neměli tendenci svíčku sníst. :-)

White Gardenia: Tahle vůně je nenáročná, nevtíravá. Ve vzduchu jí vůbec nezachytíte, jen když místnost opustíte a následně se vrátíte. 

Coastal Waters: Já osobně z ní cítím vzduch, jako by mělo pršet. Takové to příjemné očekávání vlhka.

A pak mám seznam dalších dvaceti, které určitě musím mít. :D

You Might Also Like

0 úžasných komentářů

Děkuji za každý milý komentář :-)