Douglas líčení

sobota, dubna 14, 2012

Jak jste si již mohli přečíst včera, navštívila jsem parfumerii Douglas. Nejen že jsem si odnesla plno výrobků, ale také mě ochotná slečna nalíčila. Dnes vám přináším ochutnávku z tohoto líčení. Je škoda, že nemám více kvalitní foťák, abyste to viděli lépe, ale snad vám to postačí.

Celý proces trval zhruba 30 minut (včetně výběru kosmetiky:značka, cena..). Upřímně si už nepamatuji přesné názvy produktů, se kterými se na mě "vyřádili", vzhledem k tomu že v Douglasu nedostanete žádnou průvodní kartičku. Můžu vám říct, že oční stíny i rty jsou nalíčeny značkou Make up Factory (tyto výrobky jsem si odnesla domů, takže vás brzy čeká recenze i na ně),rtěnka je od Bourjois,  make-up, pudr a tvářenka značky Collistar.

Slečna byla opravdu moc milá a ochotná, samo líčení velice příjemné. U Douglase vás navíc nalíčí kdykoli bez objednání, prostě si přijdete a sednete. :-) Takže se toho nebojte, nemáte co ztratit.

P:S: Předem podotýkám, že jsem šla rovnou po líčení do práce, proto jsem chtěla něco jemného a ne moc výrozného.
P:S2: A ano, plakát za mnou na poslední fotce je opravdu má oblíbená zpěvačka Britney Spears. :-)


 

You Might Also Like

2 úžasných komentářů

  1. Nenápadné, ale krásné. :)
    Líbí se mi ta rtěnka, náhodou nevíš, co to bylo za odstín? :)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji :-)
    Byl to lesk od Make Up Factory číslo 76, je opravdu úžasný, taky jsem si ho odnesla domů :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář :-)