Yankee nadílka

čtvrtek, dubna 26, 2012

Společnost Yankee Candle company už vám tu nemusím představovat. Psala jsem o ní několikrát, například tady a zde .:-)
Protože jsem si nedávno řekla, že bych se do "testování" vůní měla pustit a bohužel bydlím daleko od jakéhokoliv prodejního místa Yankee, neváhala jsem a objednala si pěknou zásobu svíček domů. A povím vám, tak úžasně voňavý balíček jsem ještě nikdy nedostala. Pokavaď       s objednáním váháte, protože jsou přece jenom svíčky ve skle, nemusíte se ničeho bát. Vše bylo naprosto precizně zabaleno a zapečetěno (jen ten pán z doručovací služby by potřeboval lekci slušného chování).

Podle obrázků vidíte, že jsem si objednala především "votivky" čili malé svíčky k vyzkoušení (můžete vidět krásný poměr mezi klasickým středním Houswarmerem a votivkou). Mamče jsem taky vzala pár vosků do aromalapmy a pochopitelně jsem nezapomněla a využila akci "svíčka měsíce", kdy tyto svíčky pořídíte s 25% slevou a již teď můžu říct, že Lilac Blossems se stala jednou z mých nejoblíbenějších vůní.

Svíčky budu odteď pálit jak divá a přinášet vám postřehy.

A co že jsem si to objednala? :

Beach Walk
Clean Cotton
Cinnamon Stick
Lilac Blossoms
Sun and Sand
Fresh Cut rosses
Pink Lady Slipper
French Vanilla
Strawberry Buttercream
Beach Wood
Beach Walk
Clean Cotton
Coastal Waters
Fluffy towels
River Valley
Vanila Satin
Home for the Holidays
Christmas Rose
Christmas cookie
White Christmas

A pořádné testování může začít.

You Might Also Like

5 úžasných komentářů

  1. Wow tolik svíček, kolik tě prosím tě stáli ? :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. votivka stojí 50Kč, střední Housewarmer 374, všechny informace najdeš na oficiálních stránkách :-)

      Vymazat
  2. škoda, že jsem tvé články neviděla dřív. chodila jsem v Anglii kolem těch svíček absolutně bez povšimnutí. A teď mě to štve. :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Nedá se nic dělat, budeš je muset koupit u nás :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář :-)