DOUGLAS, aneb kdo nenakoupil - tak prohloupil

pátek, dubna 13, 2012


V dnešních dnech probíhá v parfumériích Douglas akce, na výrobky z jejich vlastních řad. Konkrétně jde o tyto značky: Douglas Hair, Douglas Men's System, Douglas XL.XS, J.S. Douglas Sohne, Nails Hands Feet, Seathalasso a Venus Perfect. Akce spočívá v tom, že když jsi koupíte 3 produkty od těchto značek, zaplatíte pouze dva a třetí máte za korunku. Já jsem tam korunek nechala opravu hodně (mamča měla narozky), ale s příjemným personálem a kupou vzorečků a skvělého dárku v podobě černé tužky na oči navíc, už se nemůžu dočkat další návštěvy ...

 Jelikož jsem na produkty Douglas slyšela jen samou chválu, tak jsem neváhala ani chviličku a vy se už můžete podívat, co se mi doma urojilo...
P:S: předem se omlouvám, že jsou některé fotky "naležato", zlobí mě editor

Jak sami vidíte, do parfumérie jsem se vrátila a některé kousky mám dvakrát. No ale, pojďme se teď už na ně jednotlivě podívat.

1. XL. Gentle Eye Make-up Remover
Co slibuje: Jemný odličovač očí umožní šetrně očistit citlivé okolí očí a je účinný i na vodě odolný make-up. Jeho dvoufázové složení obsahuje zklidňující heřmánek. Neobsahuje alergeny a parabeny. Vhodný i pro citlivou pokožku.
Můj názor: Dle fotky je jasné, že jsem si ho okamžitě zamilovala a koupila "do zásoby". Mám opravedu hodě citlivé oči a ne každý odličovač mi sedne (tzn. zarudnutí, svědění, tekoucí slzy). Tenhle je příjemný, neparfemovaný, odstraní výborně i vodě-odolnou řasenku a oční okolí vůbec nevysušuje. Doteď jsem používala odličovač na oči od Dermacolu kde vás přijde 75 ml/na 129 Kč. Tento od Douglase má 200 ml/249 Kč. Takže ikdyž porovnáte poměr cena/balení/to co umí, Douglas jasně vítězí. Jestli jste doteď patřili mezi ty, kteří se vlastní značky pafumerií bály kupovat (přiznám se, do této kategorie jsem patřila i já), tak tady rozhodně sáhnout vedle nemůžete. Vřele doporučuji.


2. XL. Silky Cleansing Milk
Co slibuje: Hedvábné čistící mléko bez alkoholu šetrně odstraní poslední stopy make-upu a osvěží pleť po očištění. Účinnost zvyšují přírodní výtažky z kořene lopuchu. Dosáhnete čisté a matné pleti. Neobsahuje alergeny a parabeny. Vhodné i pro citlivou pleť. Obohacen o vytamíny A a E.
Můj názor:  Příjmené čistící mléko, které osobně používám po použítí pleťové čistící vody. Má příjemnou, lehce se roztírající konzistenci. Nádherně voní a zanechává pokožku vláčnou. Navíc je bez alergenů, takže přímo vhodný pro nás, trpící například ekzémy. Cena opět 249 Kč, v tomto případě za 400 ml.Doporučení? Rozhodně!

3. XL.Vivifying Toning Lotion
Co slibuje: Tonizační mléko bez obsahu alkoholu jemně odstraní make-up a osvěží pleť. Účinnost zvyšují přírodní výtažky z kořene lopuchu. Dosáhnete čisté a matné pleti. Neobsahuje alergeny a parabeny. Vhodné i pro citlivou pleť.
Můj názor: Jak již čekáte, opět je tu trefa do černého. Ikdyž, můžu přiznat, že z této tonizační "vodičky" úplně nejvíc nadšená nejsem. Je příjemná, nedráždí, cena 249 Kč/400 ml. Ale ten kořenk lopuchu, jůůůůůůůů, to je smrádek. Toť jediné mínus, které jsem na něj našla. Takže vcelko ok, jen pro vás, kteří si zakládají na vůni, bych tohle nedoporučila. 

4. Douglas Hair Style and Shine HairSpray
Co slibuje: Vlasový sprej vhodný pro všechny typy vlasů. Dodá účesu pružný, přirozený tvar. Výtažky z pomeranců propůjčí vlasům okouzlující lesk. S UV-ochranou.
Můj názor: Má nová láska! Vlasy krásně zafixuje (má finish jako lak na vlasy, ale ne tak těžkopádný), vlasy se po něm krásně lesknou, vypadají zdravější a ta neuvěřitelně úžasná vůně pomerančůůůůů. :-) Plus navíc UV ochrana, to pravé na léto. Cena opět 249Kč/250 ml. Takže kdo ho nemáte, rychle pro něj utíkejte, já brala v Boleslavi poslední dva kousky.

5. Douglas Hair Perfect Color Protective Spray
Co slibuje: Na barvené a melírované vlasy s výživným komplexem s brusinek a vitamínem E. Působí jako ochranný štít a chrání barvu vašich vlasů.
Můj názor: Jak víte, já si vlasy nebarvím, takže jsem tento sprej pořídila mamce. Váže se k němu skvělá historka. V úterý mi volá mamka, že jde ke kadeřníkovi, tak ať si pospíším domů, přijdu, nikdo nikde, tak si říkám, že už šla. V tom se otevřou dveře, mamka vejde a já: "super vlasy, hezká barva". A mamka: "ale já tam teprve jdu" :-). Takže vidíte, že i tento sprej skvěle funguje.Cena je 259 Kč/250 ml

Závěrem: Nebojte se značek z pafumérií a rozhodně ne Douglasu. Skvělá, milá a ochotná obsluha vám pomůže s výběrem toho nejlepšího. :-)

You Might Also Like

0 úžasných komentářů

Děkuji za každý milý komentář :-)